INSTAGRAM

Dove Derma Spa - krem do rąk

Witam po dłuższej przerwie!💗

Ostatnio zmagałam się z problemem przesuszonych dłoni i pękajacych skórek. Kremy, które posiadałam w domu nie dawały super poprawy, wiec postanowiłam zaopatrzyć się w coś nowego.
Na promocji w Rossmannie zobaczyłam krem Dove z serii Derma Spa. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to napis : "intensive" i od razu pomyślałam - to coś dla mnie!


Zakochałam się w nim od pierwszego użycia.
 Zalety które zauważyłam:

✔️ pięknie pachnie 👌🏼

✔️ szybko się wchłania 💘

✔️ nie pozostawia lepkiej warstwy 

✔️ bardzo dobrze nawilża dłonie

✔️ jest wydajny


✔️ sprawia, że skóra wokół paznokci jest bardziej miękka 💅🏼

✔️ świetnie regeneruje skórę 

✔️ma cudne opakowanie 

✔️ jest poręczny - w sam raz do torebki 👜



Jestem pewna, ze zostaniemy ze sobą na dłużej !!!
Cena regularna  za opakowanie 75ml. to około 14zł - ja kupiłam go w promocji za niecałe 11zł 😋.


A wiec jeśli macie zmęczone, zniszczone dłonie i paznokcie to polecam Wam serdecznie, może i Wam skradnie serce. Ja w końcu znalazłam produkt, który sprawił,że nie muszę wstydzić się swoich dłoni. Są miękkie, przyjemne w dotyku, a do tego paznokcie od razu lepiej się prezentują.💛

Dodatkowo chciałabym Wam opowiedzieć o promocji "Przetestuj wybrany kosmetyk Dove kupiony w Rossmann i poczuj się pięknie!". 💚Wystarczy,że do 9 czerwca zakupisz w drogerii Rossmann produkt Dove, który zawarty jest w regulaminie promocji, a po uzupełnieniu formularza dostaniesz zwrot pieniędzy - działa, ja korzystałam już kilka razy. 💋

link do promocji: TESTUJ DOVE

link do regulaminu : REGULAMIN


Jakie są Wasze ulubione produkty do pielęgnacji dłoni? Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk?💕

Ściskam! 💘🍍




3 komentarze:

  1. Przyznam, że nigdy nie miałam kremu do rąk z Dove, chociaż z marką bardzo się lubię. Gdyby nie zapas kremów do rąk to pewnie bym po niego sięgnęła :D Zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez po raz pierwszy sięgnąłem po krem do rąk od Dove, jest naprawdę super 💗

      Usuń
  2. No i nie zdążyłam skorzystać z promocji :( ale na pewno kiedyś przetestuję, a ciężko mi dogodzić jeśli chodzi o kremy do rąk

    OdpowiedzUsuń