INSTAGRAM

Arkana - plyn łagodzący idealny na letnie słońce ❤️

Hej Wam!💗

Dziś chciałabym opowiedzieć o moim super odkryciu na lato.
Przez ostatni miesiąc dużo pracowałam na powietrzu - z czym wiązało się nadmierne opalanie i przebywanie na słońcu. Moja skóra stawała się sucha, nieprzyjemna w dotyku i po prostu wyglądałam gorzej, nie czułam się z tym dobrze.
Pewnego wieczoru natknęłam się na sklep z kosmetykami naturalnymi o nazwie Arkana.
Kilka słów o nich...


"Arkana to polska marka, która swoimi innowacjami z zakresu profesjonalnej kosmetologii dzieli się od 2011 roku. Otwarci na światowe nowości z branży uważnie je śledzimy, ale też sami inicjujemy, czego wyrazem są nowatorskie dermokosmetyki, które przekraczają granicę tradycyjnej pielęgnacji. Chcemy odkryć przed Wami Arkana Urody, pokazać, iż piękno jest wypadkową naszych codziennych decyzji, a autentyczna odnowa skóry wymaga czasu i świadomego wyboru."

W asortymencie posiadają wiele kosmetyków, do każdego rodzaju skory - każdy znajdzie coś dla siebie - ja tez coś znalazłam! 😊




Płyn łagodzący skórę o ziołowym składzie pochodzenia naturalnego. 
To co mi się najbardziej spodobało w jego zastosowaniu - doskonale koi po nadmiernym opalaniu - to coś dla mnie!☀️ Nie zastanawiając się długo stwierdziłam - muszę go mieć. 

Płyn zawiera w składzie :

✔️aloes 

✔️ekstrakt z arniki 

✔️azjatyckiej wąkroty wodnej 

✔️rumianku 

✔️lukrecji 

✔️herbaty chińskiej 

✔️rdestu japońskiego 

✔️rozmarynu 

✔️tarczycy bajkalskiej. 

Stosuje go codziennie rano i wieczorem. Rano po umyciu twarzy delikatnie namoczonym wacikiem wycieram cała buzie, następnie kładę krem nawilżający. Natomiast wieczorem - najpierw demakijaż, następnie płyn Arkana i krem na noc. 


To co zauważyłam po prawie miesięcznym stosowaniu:
✔️ cera nie jest wysuszona 
✔️ opalenizna bardzo ładnie wygląda ☀️
✔️ buzia nie jest podrażniona 
✔️ płyn jest wydajny 
✔️ cera jest przyjemna w dotyku 
✔️ nie mam żadnych wyprysków 

To zasługa naturalnych składników. ☘️

Link do sklepu znajdziecie tu.

Ananasowe buziaki!!! 💘🍍

6 komentarzy:

  1. Ooo a ja właśnie szukałam kremu z takimi właściwiościami, więc na pewno go wypróbuję! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na stronę sklepu Arkana, na pewno znajdziesz coś dla siebie 💗💗💗

      Usuń
  2. Super sprawa na lato. Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu!:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn łagodzący ... brzmi zachęcająco 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń