INSTAGRAM

Saal Digital Polska - test fotoobrazu

Cześć Kochani 🙂
Dziś przychodzę do Was z czymś nowym i odróżniającym się od reszty postów.
Pewnego dnia zgłosiłam się do testu fotoobrazu firmy Saal Digital i udało mi się !
Jak tylko przeczytałam pozytywą wiadomośc od firmy zaczęłam projektowanie mojego fotoobrazu. Nigdy tego nie robiłam, jednak okazało się, że to banalnie proste.

W wiadomości dostałam wytyczne w jaki sposób mogę to zrobić i musiałam zacząć od ściągnięcia aplikacji. Aplikacja dostępna jest zarówno na komputer jak i na urządzenia mobilne. Ja ściągnęłam  Saal Digital na swój telefon, zajęło mi to pół minuty.👌🏼

Po otwarciu aplikacji wyświetla nam się komunikat, aby wybrać zdjęcie na którym chcemy "pracować". Ja miałam zdjęcie przygotowane w bibliotece zdjęć i wgranie zajęło kilka sekund.
Po wgraniu zdjęcia wybieramy co konkretnie chcemy zrobić, ja oczywiście wybrałam opcje fotoobrazu. Następnie klinęłam w opcję 'fotoobraz na płótnie' i mogłam wybrać wymiary.


Dzięki aplikacji, w której pokazuje się nasz obraz na ścianie łatwiej możemy wyobrazić sobie jak będzie wyglądał u nas w domu i jaki format będzie najlepszy. Ja wybrałam 40x50cm. 
Później przechodzimy do wpisania adresu, płatności i czekamy na potwierdzenie, które przychodzi na podany wcześniej adres e-mail w kilka minut. 

Moje zamówienie pomimo wysyłki z Niemiec przyszło w 4dni robocze, dostarczył je kurier DHL.
W wiadomości potwierdzającej dostałam numer śledzenia, więc od początku wiedziałam na jakim etapie jest moje zamówienie i kiedy do mnie dotrze.
Jednak przejdźmy do konkretów ... Przyszedł do mnie fotoobraz MARZENIE. 👌🏼




Spełnił moje wszystkie oczekiwania. Jest piękny, super wykonany, świetnie się  prezentuje. 
Zdjęcie jest bardzo wyraziste, cudne kolory !  ❤️💛💚💙💜

Takie rzeczy jak fotoobraz, czy fotoksiążka to najpiękniejsze pamiątki na całe  życie.
Mój zamówiony fotoobraz będzie prezentem na Dzień Matki, który już tuż tuż... 





Więc ... jeśli jeszcze nie masz pomysłu na prezent to z całego serca polecam Saal Digital Polska - jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. :)




ANANASOWE BUZIAKI !!!  🍍💗


#SAALDIGITALPOLSKA   ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz