INSTAGRAM

NOWOŚĆ NIVEA BLACK&WHITE INVISIBLE SILKY SMOOTH

Czesć!

Chyba każda z nas lubi czuć się komfortowo i pewnie przez cały dzień, prawda?
Dla mnie podstawą pewności siebie jest dobry antyperspirant, który da mi ochronę przed potem i gładką cerę. Jakiś czas temu dostałam paczkę od Nivea, w ramach klubu #przyjaciółkiNivea i miałam okazję przetestować nowość NIVEA Black & White Invisible Silky Smooth.


Co obiecuje marka Nivea?

NIVEA® Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray to produkt, który zapewni Ci skuteczną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej i miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu. Nie podrażnia skóry. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Antyperspirant nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Nie zawiera alkoholu (0% alkoholu etylowego).



Jaka jest moja opinia?

Na pierwszy rzut oka spodobało mi się opakowanie z ładną szatą graficzną. Zauważyłam czarno-białą sukienkę, więc byłam ciekawa, czy oby na pewno nie zostawia śladu na ubraniach i nie zawiodłam się. Antyperspirant ma ładny, delikatny zapach, który nie jest drażniący - to dla mnie bardzo ważne, ponieważ bardzo nie lubię mocnych zapachów w produktach, które stosuje ochronnie przed potem.
Produkt nie podrażnił mojej skóry i co najważniejsze zapewniał mi ochronę w 100%! Przez cały dzień za każdym razem, kiedy go stosowałam czułam się komfortowo. Daje radę nawet z dużym wysiłkiem fizycznym, więc jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Skóra pod pachami jest gładka, nawet po goleniu nie widać żadnych podrażnień.

Występuje również w wersji "w kulce" jednak ja od zawsze stosuje produkty ochronne w sprayu i jak na razie nie mam zamiaru tego zmianiać.

 Dajcie znać jakie są wasze ulubione antyperspiranty! :)

Dobrej nocy!
Iza.

1 komentarz: