INSTAGRAM

Nowość od Nivea - suchy szampon

Cześć!

Jakiś czas temu dostałam przesyłkę z klubu #przyjaciółkiNivea nowość jakiej jeszcze ta marka nie miała nigdy, a mianowicie suchy szampon.😊


Dostępny jest w trzech wariantach - w zależności od koloru włosów:
🧡 dla blondynek
💚 szatynek
💙 oraz brunetek.

Ja dostałam wersje ostatnią i okazał się to strzał w dziesiątkę!😍
Suchych szamponów używam od wielu lat i przetestowałam już chyba wszystkie marki jakie są na rynku. Jednak zawsze problemem było dla mnie to, że suche szampony pozostawiają biały osad na moich ciemnych włosach. Mimo, że zawsze starałam się to rozczesać czasami były widoczne białe plamy.
Nowy szampon Nivea obiecuje nam, że jest przystosowany do ciemnych włosów i nie pozostawia żadnych białych śladów. Na szczęście to prawda! W końcu znalazłam coś co spełnia moje oczekiwania - podnosi włosy u nasady i natychmiastowo je odświeża.
Najczęściej latem, gdy moje włosy szybciej się przetłuszczają potrzebuje natychmiastowego odświeżenia i dzięki rożnym pojemnościom szamponu Nivea mogę mieć go zawsze przy sobie i użyć w każdej chwili. (Dostępne są wersje 100ml i 200ml).
Można je dostać w Rossmannie, często w promocyjnej cenie. Ja jak na razie się z nim nie rozstaje i jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze ulubione suche szampony. Dajcie znać! 😊

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się czy go testować, ale dzięki Tobie już wiem, że chcę! :D
    Zapraszam do siebie pawbeats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa, czy się u Ciebie również sprawdzi <3

      Usuń