INSTAGRAM

Ulubieniec na upały - NIVEA SUN PROTECT & BRONZE

Cześć Kochani! 🌸

Pogoda nas bardzo rozpieszcza, prawda? ☀️  U mnie jest pięknie, słońce całe dnie, tęskniłam za taką pogodą, a Wy?
Latem musimy pamiętać przede wszystkim o ochronie, a o mnie podczas opalania dba nowy balsam Nivea Sun Protect & Bronze. Ochronnych balsamów Nivea używam od wielu lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.
Ten nowy balsam dostałam w ramach klubu #przyjaciółekNivea, dziękuje! 🙃



Moja opinia o tym produkcie:

Balsam ma bardzo przyjemny zapach, który nie jest drażniący. Ma dosyć rzadką konsystencje, która świetnie rozprowadza się po skórze. Szybko się wchłania i co bardzo ważne - nie pozostawia brzydkich plam na ubraniach. Przyspiesza opalanie, ale jednocześnie nie zawiera w sobie samoopalacza. Skóra po opalaniu wygląda ładnie, zdrowo i nie jest przesuszona. Jest to świetny produkt w szczególności dla osób bladych, bo po użyciu na ciele pojawia się ładna i przede wszystkim brązowa opalenizna. Wysoka ochrona SPF 30 zapewnia nam swobodę i bezpieczeństwo podczas opalania.

Polecam i czekam na Wasze komentarze. 💝
Jakich produktów ochronnych używacie podczas opalania?

Iza.

5 komentarzy:

  1. Mam zamiar go kupić, ale czekam na jakąś promocję cenową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jakoś niedługo trafi się jakaś fajna promka :)

      Usuń
  2. Świetny post! idealnie na lato! :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja może podzielę się namiarem na sklep https://interblue.pl/wentylatory-biurkowe-i-podlogowe,c,161/ , w którym można wybrać dobrej marki wentylator. Na upały taki sprzęt jest idealny, nie zajmuje dużo miejsca, a o ile przyjemniej się funkcjonuje.

    OdpowiedzUsuń