INSTAGRAM

Magic Oil

Hej 馃槉
 Chcia艂abym Wam przedstawi膰 m贸j magiczny olejek, kt贸ry uratowa艂 moje sk贸rki i paznokcie. Od zawsze by艂am uzale偶niona od wycinania sk贸rek, przez co by艂y podra偶nione i suche. Magic Oil zmieni艂 moje zwyczaje - teraz nawet wi臋cej ni偶 raz dziennie nacieram moje sk贸rki i dzi臋ki temu wystrarczy, 偶e je delikatnie odsun臋 i nie trzeba nic wycina膰!

Mo偶na  go kupi膰 od polskiej firmy Kabos Cosmetics. Sklep stacjonarny maj膮 tylko w 艁odzi, ja zamawiam z ich sklepu internetowego, przesy艂ka jest b艂yskawiczna.

Poza tym, 偶e olejek zmi臋kcza sk贸rki to r贸wnie偶 wzmacnia paznokcie, p艂ytka jest trwardsza i zdrowsza.
W sk艂ad wchodzi pi臋膰 naturalnych olej贸w:
- arganowy - jest bogaty w witaminy i sk艂adniki antyoksydacyjne
- awokado - od偶ywia i zapobiega parowaniu wody z nask贸rka
- makadamia - dzia艂a koj膮co i wzmacniaj膮co
- olej ze s艂odkich migda艂贸w - wyg艂adza i wzmacnia nask贸rek
- jojoba - nawil偶a i daje g艂adko艣膰 wok贸艂 paznokcia.


Olejek aplikujemy za pomoc膮 pipetki, je偶eli komu艣 by艂oby to niewygodne mo偶na przela膰 do pustej, ma艂ej buteleczki. Mi jednak nie sprawia to problemu.
Ja sw贸j zu偶y艂am w 4 miesi膮ce - stosuj膮c codziennie, a nawet i cz臋艣ciej.
Wczoraj zam贸wi艂am nast臋pn膮 buteleczk臋.
Cena :  39z艂 

Jakie s膮 Wasze ulubione preparaty do nawil偶ania sk贸rek i od偶ywiania paznokci?

Pozdrawiam 馃挆馃崓

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz