INSTAGRAM

Elseve - Magiczna Moc Glinki

Cześć! 💗


Dziś czas na totalną nowość do włosów - zestaw L'oreal Elseve Magiczna Moc Glinki. Dostałam się do testowania na ofeminin, świetna strona, zaufana i można wyczytać o nowościach nie tylko kosmetycznych, często można zgłaszać się do różnych testów.


Dostałam zestaw, który składa się z trzech produktów:

- maska przed myciem włosów

- szampon

-  maska upiększająca


Zacznijmy od maski...

Nakładam ją przed umyciem, na dosłownie 3 minuty na delikatnie mokre włosy. Dokładnie masuje od skóry głowy, rozprowadzając produkt. Po upływie kilku minut spłukuje letnia woda i od razu czuje się włosy są przyjemniejsze w dotyku.

Szampon - wystarczy odrobina, a już bardzo dobrze się pieni, dokładnie myje całą głowę i spłukuje.

Na końcu upiększająca odżywka, która daje tylko na końcówki, aby nie obciążyć włosów, jeżeli wcześniej użyłam maski. Zostawiam na max 5min. i spłukuje.

Wszystkie trzy produkty bardzo ładnie pachną, zostawiajac tez ten przyjemny zapach na włosach.


Włosy przede wszystkim mniej się przetłuszczają. Od zawsze miałam z tym problem. Teraz wystarczy, że umyje je raz na 3 dni, chociaż i tak myje do drugi dzień. Jednak na drugi dzień włosy są podniesione i świeże, a przy stososwaniu innych produktów zawsze musiałam myć włosy codziennie. Nie uczuliły mnie i nie pozostawiają łupieżu.


Jeżeli chodzi o cenę to produkty nie są drogie. Można wybaczyć je na promocjach.

Polecam stosować cały zestaw, u mnie efek jest naprawdę przyjemny.


A jakie są Wasze ulubione zestawy do włosów ?



Ananasowe buziaki! 🍍💗



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz